Оголошено тендер на встановлення систем пожежної сигналізації

Опубліковано: 05.02.2024 Позначки: , ,

Тендерне оголошенняпро проведення відкритого тендеру із закупівлі: «Послуги з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника: «Комунальний заклад «Чернігівський навчально – реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради  адресою  пр.-т М.Грушевського, 56 в м. Чернігові» (ДК 021:2015 – 45312100-8- Встановлення систем пожежної сигналізації)

Громадська організація «Агенція міських ініціатив» в межах грантового проєкту «Безпечний та доступний простір Центру для незрячих та слабозорих дітей Чернігівщини» Грантова Угода №RPP/2023/11/051/CS, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю «Послуги з Встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника: «Комунальний заклад «Чернігівський навчально – реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради  адресою  пр.-т М. Грушевського, 56 в м. Чернігові», код за ДК 021:2015 – 45312100-8-Встановлення систем пожежної сигналізації»

Дата оголошення про тендер: 05 лютого 2024 року

Термін подання тендерних пропозицій: 15 календарних днів

Предметом закупівлі є послуги з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника: «Комунальний заклад «Чернігівський навчально – реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради  адресою  пр.-т М.Грушевського, 56 в м. Чернігові».Монтаж та налагодження системи пожежної сигналізації повинно здійснюватись відповідно до робочого проекту № 25/04/2023-СПЗ «Облаштування системой пожежної сигналізації, системой оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системой  передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Комунального закладу «Чернігівський навчально – реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради адресою пр.-т М.Грушевського, 56 в м. Чернігові, який є в наявності у замовника та може бути надісланий для ознайомлення для потенційних Учасників тендеру. Для отримання  сканованої копії робочого проекту №25/04/2023-СПЗ необхідно надіслати запит на електронну адресу ГО «Агенція міських ініціатив»: goami.info@gmail.com

До подачі пропозиції учасник має можливість за бажанням здійснити виїзд на об’єкт для ознайомлення з фактичними обсягами робіт та робочим проектом. Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9:00 до 16:00 год.

Учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів наданих послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, в т.ч. сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.

Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.

Якість робіт (послуг) повинна відповідати діючим в Україні нормам і стандартам, вимогам нормативно-правових актів:

– Закону України «Про охорону праці»;

– Закону України «Про пожежну безпеку»;

– ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511;

– правил пожежної безпеки в Україні. НАПБ А.01-001-2014;

– правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13;

– правил безпечної експлуатації електроустановок НПАОП 40.1-1.01-97;

– правил технічної експлуатації електроустановок споживачів;

– правил улаштування електроустановок;

– правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07;

– ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;

– НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників»;

– ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація.»;

– ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT).

– ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги (Наказ від 31.10.2016 № 287 Про затвердження ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги).

Вартість матеріалів на монтаж та встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням включається в суму закупівлі. Придбання всіх матеріальних ресурсів, передбачених технічним завданням (Додаток 1), покладається на Учасника. Учасник повинен надати сертифікат якості на обладнання та всю супровідну документацію згідно вимог діючого законодавства. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в ціні. Обладнання повинно бути новим, таким, що не було в експлуатації. При виявленні недоліків (дефектів) обладнання Учасник зобов’язується усунути недоліки (дефекти) або замінити неякісне обладнання обладнанням належної якості за свій рахунок протягом 10 днів з моменту отримання письмового повідомлення Замовника про виявлені недоліки (дефекти).

Транспортні послуги та інші витрати, які понесе Учасник (страхування, завантажування, розвантажування, установка тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника.

Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту та Акту здачі-приймання наданих послуг .

Розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:

– зведений кошторисний розрахунок;

– локальний кошторисний розрахунок;

– розрахунок загальновиробничих витрат;

– підсумкова відомість ресурсів.

Ціна тендерної пропозиції повинна відповідати зведеному кошторису. До кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка.

Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів (до 20.04.2024 року) від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні ліцензії, дозволи та КВЕД для надання послуг, можливість надати якісні  послуги у вказаний строк за зазначеною адресою.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (Копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.);

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус (Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку);

  3. Статут або інший установчий документ в останній редакції.

  4. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (копія протоколу зборів засновників або копія наказу про призначення, довіреність або інші документи).

  5. Копія ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, або інший документ, що підтверджує право виконання робіт протипожежного призначення (діючу Ліцензію або витяг з Ліцензійного реєстру Державної служби України з надзвичайних ситуацій на право виконання робіт щодо предмету закупівлі).

  6. Копія ліцензії на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема – робіт на висоті.

  7. Копії дозвільних документів на проведення електровимірювань (опір заземлення, опір ізоляції, тощо)

  8. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  9. Кошторисний розрахунок на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті

  10. Зразок договору на надання послуг

  11. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги з актами виконаних робіт, тощо)

  12. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;

  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою goami.info@gmail.com до 15.02.2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org з темою листа «Відкритий тендер грантова угода № RPP/2023/11/051/CS _назва учасника» до 18:00 20.02.2024 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 20.02.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 29.02.2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Анастасія Моцак, телефон: 063-430-48-62

Додаток_1_Технічне_завдання_для_облаштування_2

Додаток_8_Проформа_тендерної_пропозиції

Контакти


Ми творимо себе для міста,
а місто – для себе!

 

Нас можна знайти:
Україна, м. Чернігів, вул. Преображенська, 12

Зателефонувати нам:
+380931234567
+380991765432

Або написати:
goami.info@gmail.com