Ми підготували детальну інформацію про проєкт «Соціальне таксі», яке з 6 червня працює в Чернігові.
У цій статті можна отримати відповіді на головні питання та критерії роботи проєкту.
Хто може скористуватися послугою соціального таксі?
- особи з інвалідністю – дорослі та діти, які мають порушення опорно-рухового апарату;
- особам з інвалідністю – дорослі та діти з порушеннями зору;
- маломобільні групи населення до яких належать особи похилого віку (від 75 років);
- люди, які не можуть пересуватися самостійно, яким важко самостійно пересуватися або ж вони пересуваються за допомогою технічних засобів реабілітації чи членів їх родини.
Зараз, на жаль, соціальне таксі не має можливості перевозити осіб, що потребують спеціально обладнаного транспорту. Тобто ми не маємо змоги перевозити лежачих осіб чи людей на інвалідних візках.
Чи може бути супроводжуючий у замовника?
Людину, яка потребує перевезення на соціальному таксі, може супроводжувати не більше одного
- члена сім’ї чи законного представника,
- працівника територіального центру,
- співробітника організації, діяльність якої пов’язана з обслуговуванням даної категорії осіб та/або наданням їй соціальних послуг.
Супроводжуючі не оплачують проїзд.
Куди можна поїхати на соціальному таксі?
Ми створили послугу соціального таксі аби підвищити доступність вразливих груп населення до закладів:
– лікувальних і лікувально-профілактичних;
– закладів медико-соціальної експертизи;
– протезно-ортопедичного закладу;
– закладів соціального захисту;
-закладів соціального захисту для оформлення необхідних документів для отримання медичної допомоги.
Забороняється перевезення до магазинів та ринків, інших закладів та установ з метою вирішення побутових питань, а також перевезення членів сімей отримувачів послуги «соціальне таксі».
Які документи потрібно мати для користування послугою соціального таксі?
Особа, яка замовила поїздку на соціальному таксі, зобов’язана пред’явити водію:
- паспорт громадянина України або довідка про тимчасове посвідчення громадянина України;
- довідку про встановлення групи інвалідності чи довідку з медичної установи про нездатність самостійно пересуватися;
Як замовити послугу соціального таксі?
Соціальне таксі працює з понеділка по п’ятницю із 09:00 до 16:00
Замовляти послугу потрібно не менше ніж за 1 день до дати поїздки (як мінімум – сьогодні на завтра). Це можна зробити за телефонами:
38 066 53 43 752
38 096 31 61 224
Під час замовлення поїздки обов’язково потрібно вказати день, час, маршрут, а також орієнтовний термін перебування у пункті призначення.
Що відбувається, якщо замовник відмовитися від поїздки?
У разі відмови від поїздки, потрібно повідомити про це диспетчера, не пізніше як за 3 години до запланованого часу виїзду. В іншому випадку у замовника списується 1 поїздка з 8 можливих на місяць.
Скільки разів можна скористатися послугою соціального таксі?
Якщо людина належить до категорії, якій ми надаємо послугу соціального таксі, то може скористатися такою можливістю не більше 8 разів на місяць.
Ми можемо зробити виключення для осіб, що потребують частого відвідування медичних закладів чи установ для реабілітації. Це можливо, якщо вона має підтвердження такої необхідності від лікаря. Для цього потрібно звернутися до нас за номерами 38 066 53 43 752 чи 38 096 31 61 224, або написати на електронну пошту goami.info@gmail.com
Ми будемо розглядати такі заявки та приймати рішення по кожній окремо.
Чи можуть відмовити в поїздці?
Ми залишаємо за собою право відмовити в поїздці людині, якщо:
- замовник перебуває у стані алкогольного (токсичного, наркотичного) сп’яніння;
- замовник потребує перевезення санітарним або спеціально обладнаним транспортом;
- у випадку невідповідності документу, що наданий замовником;
- якщо людина відмовляється пред’явити документ, що посвідчує особу, чи довідку про встановлення групи інвалідності при посадці в автотранспорт.