Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі: «Придбання повністю укомплектованих аптечок першої допомоги»

Опубліковано: 23.01.2023

ГО «Агенція міських ініціатив» в межах Грантової угоди № 013-GA-05 «Безпека під час війни: навчання виживанню мешканців територіальних громад Чернігівської області”/ “Security during war: survival training for residents of territorial communities of Chernihiv region”», що реалізується за підтримки Міністерство закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) та фінансові партнери ФПСУ, оголошує відкритий тендер на закупівлю «повністю укомплектованих аптечок першої допомоги».

Дата оголошення про тендер«10» січня 2023 року.

Термін подання тендерних пропозицій10 робочих днів з дня опублікування цього Оголошення – до «03» лютого 2023 року.

Предметом закупівлі є закупівля аптечок першої допомоги для учасників тренінгу та для старостинських округів.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються зазначено у Додатку 1 до Оголошення.

Строк надання товарів/послуг: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів.  У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – місто Чернігів.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

До участі запрошуються усі організації. Просимо звернути увагу, що в рамках поточного тендеру згідно з правилами роботи технічного партнера проєкту замовником послуг не передбачене відшкодування ПДВ і його покриття в вартості наданих пропозицій.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Заповнену проформу Тендерної пропозиції (додаток 2);
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  5. Оригінал Рахунка-фактури;
  6. Зразок договору поставки товару;
  7. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
  8. та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати (оплата після отримання товару) та умови надання товарів.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою  goami.info@gmail.com до «30» січня 2023 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу організації goami.info@gmail.com з темою листа «Вікритий тендер 013-GA-05 _назва учасника» до «03» лютого 2023 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00.01 години «04» лютого 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше «03» лютого 2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру), надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру необмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Палькова_Свірчевська О.С., контакти

 

 

ДОДАТОК 1

Інформація про необхідні  якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

«повністю укомплектованих аптечок першої допомоги у кількості 200 штук»

Вимоги

(технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація))

Ця технічна специфікація містить основні вимоги до укомплектування аптечок першої допомоги, що наведені в таблиці:

п/п

Найменування Од.

виміру

Кількість
  Комплектація аптечки першої допомоги шт 200
1 Джгут кровоспинний SICH (Січ), Україна або Дніпро 2 покоління, Україна, або САТ 7го покоління, з оригінальним маркуванням. шт. 2
2 Бандаж Ізраїльський, Ізраїль або бандаж компресійний Парамедик, Україна. шт. 1
3 Компресійна пов’язка стерильна 8 см х 10 см. шт. 1
4 Кровоспинна марлева пов’язка для тампонади. шт. 1
5 Пов’язка оклюзивна для відкритих ран грудної клітини. шт. 2
6 Термоковдра, розмір 160 х 210 см і більше. шт. 1
7 Лейкопластир завдовжки 5 м, завширшки 2,5 см шт. 1
8 Армований скотч 10 м шт. 1
9 Рукавички нітрилові нестерильні (розмір L або XL) шт. 2
10 Ножиці (атравматичні) шт. 1
11 Маркер перманентний чорного, червоного чи синього кольорів шт. 1
12 Накладка для ока шт. 2
13 Гемостатичний бинт (Z-складання) шт. 2
14 Протиопікова гідрогелева пов’язка шт. 1
15 Плівка-клапан з загубником для СЛР шт. 2
16 Картка постраждалого (встановленого зразка) шт. 1
17 Підсумок з відкидною секцією під таблетки та ремінцями, що фіксують вміст аптечки або медична сумка з трьома відділами і секцією під таблетки шт. 1

 

Строк поставки Товару: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів.

Вартість Товару повинна включати в себе транспортні витрати, навантаження, розвантаження за місцем знаходження закладу, а також інші податки і збори (страхування, податків, зборів тощо).

Примітка: характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.

Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.

У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 2 до тендерної документації.

Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

  1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
  2. Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
  3. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
  4. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення та монтаж обладнання, інсталяція програмних компонентів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) здійснюватися за рахунок постачальника.

Будь-які відхилення допускаються лише в разі погодження на етапі уточнень.

 

ДОДАТОК 2

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «Агенція міських ініціатив» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Агенція міських ініціатив» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Агенція міських ініціатив» _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Агенція міських ініціатив» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________
   
  Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару…….
  5. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
  6. та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

Контакти


Ми творимо себе для міста,
а місто – для себе!

 

Нас можна знайти:
Україна, м. Чернігів, вул. Преображенська, 12

Зателефонувати нам:
+380931234567
+380991765432

Або написати:
goami.info@gmail.com